דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: איך מתכוננים לפגישה עם בעל מקצוע? 

מאת    [ 10/02/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2119 פעמים ]

סוככים היום נחשבים לפתרונות הצללה איכותיים ביותר. המגוון הוא רחב ועשיר, מה שמצד אחד אומר שיש לכם שפע של אפשרויות לבחור מביניהן (גם אם לא תמצאו את הסוכך המושלם, תמיד אפשר לייצר לכם סוכך לפי בקשות ספציפיות ומיוחדות), אך מצד שני הבחירה הופכת כאן למבלבלת ולא קלה כלל – תובענית מבחינת זמן.

לפני שאתם רוכשים סוככים, כדאי שתשאלו את עצמכם כמה שאלות שיסיעו לכם להיות יותר ממוקדים במטרה ולהגיע מוכנים יותר אל חברת סוככים שתבחרו בה. מכיוון שהשאלות האלו יחזרו על עצמן בזמן הפגישה עם החברה, קצת מחשבה עכשיו עשויה לחסוך לכם הרבה זמן אחר כך. ככל שתהיו יותר ממוקדים, כך יהיה לחברה הרבה יותר קל להתאים עבורכם את הסוכך המושלם. עשו את כל החושבים ואת כל ההתלבטויות עכשיו ובואו מוכנים לפגישה עם החברה. במילם אחרות, הפשילו שרוולים והכינו את שיעורי הבית שלכם היטב:

החליטו לגבי סדר העדיפויות שלכם. מה חשוב לכם יותר – עיצוב או פונקציונאליות? האם אתם רוצים לרכוש סוכך כי אתם פשוט לא מסוגלים לסבול את השמש הקופחת, או בגלל שאתם רוצים להוסיף קריצה של צבע ושובבות לחצר/גינה? האם אתם תרצו להשקיע יותר כסף בסוכך שהוא מעוצב? מהו בעיינכם סוכך מעוצב? האם מדובר בחומרים כלשהם, בצבעים מסוימים, בדוגמאות ספציפיות? האם אתם מעדיפים סוככים חשמליים או שאתם דווקא סולדים ממכשירים כאלו?

האם מדובר ברכישת סוכך עבור בית העסק? אם כן, מה התדמית שאתם מעוניינים ליצור? מאיזו תדמית אתם רוצים להמנע? האם אתם רוצים להיות נועזים או סולידיים? האם אתם עומדים בפני שינוי מיתוג בקרוב (החלפת לוגו, ניירת, צבעים, סגנון)? בחירה של סוכך עבור בית עסק היא החלטה עדינה וזהירה. הבחירה צריכה להיעשות בחכמה, כדי למנוע מצב של חוסר טוב טעם מופגן. המראה של העסק הוא אחד הכלים החזקים שלו למשיכת לקוחות.

התאימו את הסוכך למיקומו העתידי: כשחושבים על רכישה של סוכך בדרך כלל כל כך מתמקדים בו, ששוכחים לפקוח את העיינים ולהסתכל סביב. באיזה מקום הסוכך אמור להיות מותקן? מה החומרים השולטים במקום הזה – עץ או אלומיניום?

בררו היטב לגבי התחזוקה: רכישת לא סוככים לא מסתיימת עם ההתקנה. הם מצריכים תחזוקה שוטפת, אם כי חלקם דורשים פחות "תשומת לב". בדקו האם תצטרכו לרכוש בעתיד חלקי חילוף, האם צריך לנקות את הסוכך אחת לתקופה מסוימת ובמילים אחרות – כמה כסף זה הולך לעלות לכם. יתכן שלא תרצו סוכך שמצריך התעסקות רבה, מה שיצמצם לכם את האפשרויות ויקל עליכם את הבחירה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב